ببار بــــــاران
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



تصویر متحرک دخترک زیر باران 

ببــــار بـــاران 

که دلـتـنـگـــم....مثـــال مــــرده بـــی رنگــــم

 ببــــار بــــاران

کمـــی آرام....کــه پـــاییــــز هم صدایـــم شــــد

 که دلتنگـــی و تنهـــایی رفیق با وفایـــم شــد

 ببـــار بـــاران

 بزن بـــر شیشــه قلبـــم....بکــــوب این شیشــــه را بشکــــن

 که درد کمتـــری دارد اگـــر بـــا دست تـــو بـــاشد

 ببـــار بــــاران

 که تــــا اوج نخفتــــن هـــا مــــدام باریدم از یــــادش

 ببــــار بــــاران

 درخـــت و بــــرگ خوابیـــدن

 اقــــاقــی....یـــاس وحشـــی....کـــوچــه ها روزهــــاست خشکیـــدن

ببـــار بـــاران

جمـــاعت عشق را کشتـــن

 کلاغــــا بوتــــه ی سبــــز وفـــــا را بی صــدا خوردن

 ولــی بــــاران ، تـــو بــا من بی وفــــایی

توهــم تـــا خـــانه ی همســـایه می بـــاری

و تـــا من میشــــوی یک ابـــر تـــو خــــالی 


 

خدایا کمکم کن!



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت0:25---20 مرداد 1393
نگاهت رنج عظیمی است،
وقتی بیادم می‌آورد که چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته‌ام
پاسخ:چقدر با مصما!سپـــــاس


فاطمه
ساعت20:08---19 مرداد 1393
سلام محی خوبی ؟

محدثه جون رسول خل نیست حق داره . از پس مخارجش بر نمیاد . ترم پیش هم بخاطر مخارج دلنما مشروط شد . ببین جاهای دیگه همه امکاناتش رو مجانی در اختیار کاربرا نمیذارن اما دلنما اینطور بود بعد هیچ کس حاضر نمیشد ماهانه دو هزار تومن کمک کنه . من خودم چقد پست گذاشتم بقیه رو التماس کردم همکاری کنن اما انگار نه انگار . خودمم تا جایی که تونستم کمک مالی کردم دیگه نمیشه درستش کرد ...
پاسخ:سلام جیگر....خل رو شوخی کردم ابجی ......اره خب حق داره من نمیدونستم پولیه!


pj
ساعت5:26---19 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون .
پاسخ: :-))


علی
ساعت5:18---19 مرداد 1393
این روزها باید مثل کلاغ باشی

باید عادت کنی بدون اینکه دوستت داشته باشند

زندگی کنی

Sunboy8.loxblog.com
پاسخ:چطوری کلاغ؟؟؟؟خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج